Envies el CV i esperes que soni el telèfon?
Doncs espera assegut!!! Buscar feina és un procés que exigeix dedicació i esforç, però també organització. Saps gestionar-lo?
En general les persones que es troben en un procés actiu de recerca de feina tenen nocions de les eines i canals que cal emprar, però no coneixen el full de ruta que comporta aquest procés i molt menys saben com controlar-lo.
L’objecte d’aquest taller és facilitar a les persones que es troben en aquesta situació, el coneixement de les fases que integren el procés de recerca de feina (identificant les eines, interaccions i contactes de cada fase) a la vegada que aprenen a implementar una agenda per controlar tota la informació i gestionar-la de forma eficient amb una base de dades creada amb aplicacions ofimàtiques de full de càlcul.
Barcelona Activa ofereix un complet programa d’activitats gratuïtes per aprendre a buscar feina.
Et sona allò de “la informació és poder”? Aplica-ho a la recerca de feina! Apunta’t al nou taller:
RF59 L’AGENDA DE SEGUIMENT: UNA EINA EFICAÇ PER GESTIONAR EL PROCÉS DE RECERCA DE FEINA
– Durada: 3 hores
– Objectiu general: recordar les fases del procés de recerca de feina, i aprendre a controlar i gestionar la informació amb la implementació d’una agenda de seguiment digital.
– Objectius específics:
- Recordar les diferents fases que integren el procés de recerca activa de feina.
- Identificar els conceptes, eines i processos clau propis del procés de recerca de feina.
- Implementar una agenda digital per fer el seguiment de tot el procés de recerca.
- Aprendre a personalitzar l’agenda i saber establir alertes i avisos.
- Mantenir la informació sota control i interaccionar eficientment amb les empreses.
- Aprendre a definir objectius i programar tasques a complir durant el procés de recerca.
- Controlar les candidatures en totes les seves fases.
- Ubicar l’agenda al núvol i accedir-hi des de tots els dispositius digitals.
Comments are closed.